четвъртък, 7 април 2016 г.

Велошествие в Град Пловдив под надслов "Аз карам Велосипед, последвай ме !"

На 10 април 2016 г. в Град Пловдив ,ще се проведе Велошествие
 с което ще бъде даден старт на Велосезона
 и кампанията "Аз карам Велосипед, последвай ме !". 
Организатори на събитието са:
 Община Пловдив, Велосипеди Sprint и Дарик Радио ! 











                                        РАЗГЛЕДАЙТЕ ВЕЛОСИПЕДИ ТУК

Заповядайте в 10:30 часа на площад „Съединение”, 
за да получите своя стартов номер
 и фланелка „Аз карам велосипед, последвай ме!”. 
Стартът на велошествието ще бъде даден в 11 часа,
 на бул.Марица-Юг с пресечката на ул. „Стефка Николова“ 
и ще премине по следния маршрут: по продължението
 на бул. „Марица-юг” - до Гребен канал Пловдив 
/влизане откъм хангарите/ – цяла обиколка 
на Гребен канал Пловдив – финал: паркинга зад
 административната сграда на Община Пловдив 
на Гребна база /Кулата/. 

След велошествието ще има много добро настроение, 
игри с изненади и томбола с награди.

velomania.bg 
Всичко за Вашият Велосипед !

Няма коментари:

Публикуване на коментар